The Hard Core SF Reader Test

Om sf och fantasy

Inläggav john-henri » tis 28 apr 2009, 20:26

När jag väl ändrat svar på den fråga jag uppfattade som en ren värdering, fick jag resultatet:

Your result for The Hard Core Science Fiction Reader Test ...
The True Fan

40 Knowledge!

Hey, you are brilliant. No really! You stuck it out and answered far more questions correctly than I ever imagined. You will receive invitations to all the best publisher parties at the next Worldcon. Congratulations!

Nu är förstås den spännande frågan hur man bär sig åt för att som Mange komma upp i 41 poäng. Har man inte bekymmer här i världen är det i alla fall lätt att skaffa sig sådana.

John-Henri
Prenumerera på Nova science fiction. 4 nr för 275 kr. Postgiro 52 80 97-9, Gafiac. Om du tycker att det ska finnas sf på svenska också!
john-henri
BNF

Inläggav Rymd-Olov » tis 28 apr 2009, 23:18

john-henri skrev:Nu är förstås den spännande frågan hur man bär sig åt för att som Mange komma upp i 41 poäng. Har man inte bekymmer här i världen är det i alla fall lätt att skaffa sig sådana.

John-Henri

Jag skrev att jag trodde att 40 var max, men det kan vara 41. De där graferna är lite svårtydda. Frågan kvarstår förstås ändå.
/Olov L

Blogg av det bredare slaget där temat är sf, fantasy och skräck: http://drommarnasberg.wordpress.com
Rymd-Olov
Letterhack

Föregående

Återgå till Litteratur