Pubmöte tis 19/10

Pubmöte tis 19/10

Inläggav Ylva » fre 15 okt 2010, 12:28

Nu är det dags igen! Vi firar ettårsjubileum på Monk's - det är väl ett utmärkt skäl att komma? Klockan 18.00 tisdag 19 oktober på Monk's Café, Sveavägen 39. Väl mött!

Ylva
Ylva
LoC-skribent

Re: Pubmöte tis 19/10

Inläggav Sheriffen » ons 20 okt 2010, 18:50

Några av bilderna från gårdagens pubmöte i Stockholmsfandom blev väldigt risiga, men sju stycken går i alla fall att lägga upp med behållning. Risigheten beror främst på att min kameradisplay har gått sönder och jag därför enbart kan ta bilder genom att titta i sökaren, vilket i och för sig ofta leder till mycket bättre bilder (en sökare är bättre än en display, har jag upptäckt) men medför att jag inte på förhand ser om en bild blir suddig eller inte. Jag kan alltså bara titta på bilderna när jag överfört dem till datorn.

Dessutom kom långt ifrån alla närvarande fans med på bild, för jag plåtade bara i början av kvällen och lite grann i slutet, när Niklas kommit. När jag väl försjunkit i samtalen, ölen och gemytet glömmer jag att plåta och har ändå ingen lust att gång på gång bryta samtal för att ta bilder.

Hur som helst, sju bilder från StF:s pubmöte den 19 oktober 2010 på Monks finns nu upplagda här (klickar ni på en bild blir den större):

http://picasaweb.google.com/anders.bell ... onGallery#

Jag ska tala om vilka fansen på bilderna är också (ni ser på bildtexterna vilka bilder som togs under gårdagens möte):

Bild 1
Från vänster: Gunnar Gällmo, Charlotte "Charlie" Herezfeld, Rasmus Kaj, Johan Anglemark.
Från vänster med ryggen mot kameran: Rolf Strömgren, Annika (vad heter hon i efternamn?)

Bild 2
Från vänster: Gunnar Nilsson, Olle Gissberg, Anders Reuterswärd

Bild 3
Från vänster, mot kameran: Anders Reuterswärd, Gunnar Gällmo, Rasmus Kaj
Från vänster, med ryggen mot kameran: Gunnar Nilsson, Olle Gissberg, Joachim Björk

Bild 4
Från vänster, mot kameran: Tomas Cronholm, Carolina Gomez Lagerlöf
Från vänster, med ryggen mot kameran: Gunnar Nilsson, Lena Karlin, Rasmus Kaj, Rolf Strömgren

Bild 5
Från vänster: Lena Karlins händer och hår, Gunnar Nilsson

Bild 6
Från vänster: Joachim Björk, Niklas Derouche

Bild 7
Från vänster: Niklas Derouche, Sverre Schriwer

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Återgå till Stockholm