Pubmöte tis 19/7

Pubmöte tis 19/7

Inläggav Ylva » mån 18 jul 2011, 11:02

Nu är den här igen, den tredje tisdagen i månaden. Därför blir det pubmöte på Monk's Café, Sveavägen 39, från 18.00 och framåt. Samloms för delikat prat och mat!

Ylva
Ylva
LoC-skribent

Re: Pubmöte tis 19/7

Inläggav jophan » mån 18 jul 2011, 15:37

Håhå, Finncons femte dag, alltså?
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Re: Pubmöte tis 19/7

Inläggav Sheriffen » ons 20 jul 2011, 03:13

Tisdagens pubmöte i Stockholmsfandom var vad man brukar kalla litet men naggande gott. Jag kom sent, flera timmar efter mötets början, men ska jag gissa var sammanlagt ungefär tio fans där. Jag hann med att träffa Ylva och Carolina (som båda stack strax efter det att jag kom, av fullt förklarliga skäl :-) ) och sent på kvällen, strax före stängning, dök Sverre upp. Jag träffade även Urban, Gunnar (Gällmo), Jocke och Johan (Anglemark), som alla stod ut med mig lite längre. Och så var ju allas vår lysande bartender, som kommer ut på gatan och ger VIP-gäster öl så fort de anländer, Anders Homström där. Och säkert någon mer.

Efter en mycket trevlig pubafton drog jag och Anders vidare till Peppar, där vi till min glädje och häpnad träffade C. H., sångerskan från bandet A.o.L., som var huvudperson på Kolonshowen på ImagiCon 2006.

Jag har, med min utevaro (heter det så?) i Grekland, inte träffat C. H. på två år och det här återseendet var mig kärare än kanske många kan tro. Alla ni som vet vem jag menar - jag vägrar att skriva ut hennes namn på Internet, där man kan hitta det - vet förhoppningsvis också att allt det ni läser om henne i Excessen och Aftonbluddret är av det slaget att man bara kan kalla det för 100% lögn i syfte att sälja fler lösnummer.

Jag och C.H. drog vidare till Anchor.

Jag kunde inte ha avslutat kvällen bättre.

My very dear C. H., here's looking at you kid!

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Återgå till Stockholm