Nostalgikick -- Det var en gång

Om sf och fantasy i ljud och rörliga bilder

Inläggav Martin Andersson » mån 14 apr 2008, 21:55

Jaha, vi har fått ytterligare ett releasedatum: 2008-08-06.

Får hoppas att det håller den här gången...
"No matter how subtle the wizard, a knife in the back will seriously cramp his style." -- Vlad Taltos
Martin Andersson
Letterhack

Inläggav centerwall » tis 15 apr 2008, 09:17

Den har åter kommit ut på franska (den första utgåvan drogs ju in), så det verkar rimligt att den svenska releasen stämmer den här gången.

Blir det en tentakelträff när boxen kommer? :-)
centerwall
Letterhack

Inläggav Martin Andersson » tis 15 apr 2008, 17:17

centerwall skrev:Den har åter kommit ut på franska (den första utgåvan drogs ju in), så det verkar rimligt att den svenska releasen stämmer den här gången.

Jo, jag hoppas det. Sist jag mailade PAN Vision sa de att de höll på att undersöka möjligheten att ordna den både dubbad och med originaltal, så vi får väl se. Förhoppningsvis är det detta som försenat den.

Apselut!
"No matter how subtle the wizard, a knife in the back will seriously cramp his style." -- Vlad Taltos
Martin Andersson
Letterhack

Inläggav Martin Andersson » ons 06 aug 2008, 20:22

Martin Andersson skrev:
centerwall skrev:Den har åter kommit ut på franska (den första utgåvan drogs ju in), så det verkar rimligt att den svenska releasen stämmer den här gången.

Jo, jag hoppas det. Sist jag mailade PAN Vision sa de att de höll på att undersöka möjligheten att ordna den både dubbad och med originaltal, så vi får väl se. Förhoppningsvis är det detta som försenat den.

Apselut!

Nu är boxen här och jag har inhandlat den!
Det står inte utanpå, men svensk text och franskt tal finns med som alternativ. :-)
Martin Andersson
Letterhack

Föregående

Återgå till Film, tv och radio