Star Wars och Lego i Eftersnack i Mittnyttområdet

Om sf och fantasy i ljud och rörliga bilder

Star Wars och Lego i Eftersnack i Mittnyttområdet

Inläggav Livgivare » ons 10 okt 2007, 21:39

Om ni surfar in på Eftersnack i mittnyttområdet och kolla på dagens (10de Oktober 2007) om ni vill se en debatt om Star Wars och den eventuella utställning i Örnsköldsvik och om hur man gör Legofilm!

I fall nu detta är av intresse!

MVH En Mittnyttlover!
Nu är den här PlanetOrigo internetbutiken för alla fantasy och Science-fiction älskare och elektronisk musik-nördar! www.planetorigo.com
Livgivare
Fan

Inläggav Livgivare » tis 16 okt 2007, 09:58

Var det inget att ha???
Nu är den här PlanetOrigo internetbutiken för alla fantasy och Science-fiction älskare och elektronisk musik-nördar! www.planetorigo.com
Livgivare
Fan

Inläggav jophan » tis 16 okt 2007, 10:11

Det var säkert intressant för någon.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav pinkunicorn » tor 18 okt 2007, 10:18

Rena nyhetsinlägg är oftast inte speciellt bra på att dra till sig kommentarer. I det här fallet handlar det dessutom om ett filminslag, och det brukar betyda att många får tekniska problem att se på det eftersom exempelvis SVT är väldigt pigga på att låsa in sina filmer i proprietära format. Det är också mycket svårare att skumma en film för att se om den är intressant än vad det är med en webbsida, och det gör att åtminstone jag ofta skippar filmer helt om de inte verkar väldigt intressanta.
Hans Persson

Bokblogg: http://www.duarvaddulaser.se/
pinkunicorn
Site Admin

Inläggav Livgivare » fre 19 okt 2007, 09:51

Det är väldigt lite av programmet som inte är Star Wars eller Legofilm så det borde inte va så svårt och hänga med eller tycka det är intressant för dem som gillar dessa grejjer...

Men i fall datauppkopplingen inte är så snabb så förstår jag det också...
Livgivare
Fan

Inläggav pinkunicorn » fre 19 okt 2007, 11:48

Det har inte med hastigheten att göra. De flesta sådana där filmer brukar vara upplagda på ett sätt som förutsätter att man har Windows eller att det i alla fall blir väldigt krångligt om man inte har det. (Jag har inte tittat på just den här filmen, så jag vet inte om det gäller i det här fallet.)
Hans Persson

Bokblogg: http://www.duarvaddulaser.se/
pinkunicorn
Site Admin

Inläggav jophan » fre 19 okt 2007, 12:29

Det är nog inte jättemånga på forumet som hyser ett brinnande intresse för Star Wars eller Legofilm, dessutom. Jag gör det i alla fall inte. Jag tror att det skulle slinka ner bättre på forum som scifinytt.com, där folk är mer intresserade av så kallad sci-fi.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Återgå till Film, tv och radio