Robert Anton Wilson död

Om enskilda sf-/fantasyförfattare och -verk

Robert Anton Wilson död

Inläggav Sten » fre 12 jan 2007, 01:32

Sten Thaning
Sten
Letterhack

Re: Robert Anton Wilson död

Inläggav jophan » fre 12 jan 2007, 10:04

Mmm. Jag såg det på Boing Boing. Jag gillar hans sista blogginlägg:

RAW skrev:Various medical authorities swarm in and out of here predicting I have between two days and two months to live. I think they are guessing. I remain cheerful and unimpressed. I look forward without dogmatic optimism but without dread. I love you all and I deeply implore you to keep the lasagna flying.

Please pardon my levity, I don't see how to take death seriously. It seems absurd.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Re: Robert Anton Wilson död

Inläggav Martin Andersson » fre 12 jan 2007, 16:34

jophan skrev:Mmm. Jag såg det på Boing Boing. Jag gillar hans sista blogginlägg:

RAW skrev:Various medical authorities swarm in and out of here predicting I have between two days and two months to live. I think they are guessing. I remain cheerful and unimpressed. I look forward without dogmatic optimism but without dread. I love you all and I deeply implore you to keep the lasagna flying.

Please pardon my levity, I don't see how to take death seriously. It seems absurd.

Bästa sista ord jag hört på länge. Helt i klass med St. John Philby (Kim Philbys far och känd genom Tim Powers' utmärkta roman Declare: "God, I'm bored."
"No matter how subtle the wizard, a knife in the back will seriously cramp his style." -- Vlad Taltos
Martin Andersson
Letterhack

Inläggav Skäggmonstret » fre 12 jan 2007, 17:14

Jag ska se till att lämna efter mig en datorstyrd inspelning som vid i förväg bestämda tidpunkter spelar upp förutsägelser och råd till mänskligheten ... eller hur det nu var.
//Gabriel Nilsson
Skäggmonstret
Fan

Återgå till Författare och böcker