Rymd-Olov skrev:Nu har jag också lagt in den bland favoriterna! Film är inte mitt största intresse, men när jag ser någon intressant film i framtiden kommer jag säkert att tänka "Hm, jag undrar vad Sheriffen tycker om det här..." och gå in på Kinematografi för att få frågan besvarad. Och kanske skriva en eller annan kommentar.
jophan skrev:Etiketter använder du för att tala om vad ett inlägg handlar om, så att man lätt kan sortera fram alla inlägg som nämner en viss sak. Exempel på lämpliga etiketter för varje inlägg är regissör och skådespelare som nämns vid namn i inlägget, kanske även miljön som den utspelas i. För Young Adam skulle alltså en lämplig sträng etiketter kunna vara: David Mackenzie, Tilda Swinton, Ewan McGregor, Emily Mortimer, Skottland, Edinburgh
Sheriffen skrev:Mitt prydlighetssinne (jo, i vissa enstaka fall har jag ett sådant) störs lite.
När jag publicerade recensionen av The Lost World på Kinematografi råkade jag till skillnad från i samtliga andra fall skriva kategorin inte enbart med versaler, utan med versaler och gemena. Nu kan jag inte ändra det. Vad jag gjorde var att gå in på redigera, avmarkera kategorin, skapa en ny kategori och skriva med versaler. Det gick inte. Då markerades bara den avmarkerade.
Så jag skapade kategorin LOST WORLD och avmarkerade The Lost World. Och det gick. Då stod det LOST WORLD i listan till höger och The Lost World var försvunnen. Sedan redigerade jag igen, avmarkerade LOST WORLD och skapade kategorin THE LOST WORLD. Och LOST WORLD försvann, men The Lost World kom tillbaka.
Kan jag inte bara radera den där kategorin och skapa en ny, liksom? Jag har letat på mitt Dashboard, som de kallar det, men hittar ingen avdelning som heter "Hjälp" eller så, som i Word.
Någon som vet...?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare