Aplakonen 2, 28-30 januari 2011

Re: Aplakonen 2, 28-30 januari 2011

Inläggav kjn » ons 19 jan 2011, 17:26

Sheriffen skrev:De exemplar...? Får du flera upplagor av skärmutställningen? Kan vi inte få auktionera ut en för NoFF:s räkning på någon kommande kongress...?

Oklart skrivet av mig. Det är en utställning, men den är fördelad över flera blad. Och Ahrvid gjorde kopior till sig själv med.

NoFF-auktion låter som en ypperlig idé, men då kanske inte du ska vara auktionsförrättare.
kjn
LoC-skribent

Inläggav Sheriffen » ons 19 jan 2011, 18:18

kjn skrev:
Sheriffen skrev:De exemplar...? Får du flera upplagor av skärmutställningen? Kan vi inte få auktionera ut en för NoFF:s räkning på någon kommande kongress...?

Oklart skrivet av mig. Det är en utställning, men den är fördelad över flera blad. Och Ahrvid gjorde kopior till sig själv med.

NoFF-auktion låter som en ypperlig idé, men då kanske inte du ska vara auktionsförrättare.

Det är precis vad jag ska, dyre Karl-Johan! Finns ingen lämpligare! Den som köper av mig kommer att få utställningen med personlig dedikation och välgångsönskningar! *Plus* ett foto av mig, mina B&L Ray-Ban Wayfarers och utställningen, på köpet!

Jag tror du missar poängen här. Föremålet är ju kult! Jag tror det finns risk att jag köper den där skärmutställningen själv och släpar med den till varenda kongress jag går på!

Kör hårt,
Sheriffen

P.S. Skulle du förresten ha råkat glömma bort det så var det på min direkta inrådan och förmedling som utställningen över huvud taget hamnade på Aplakon. D.S.
Sheriffen
BNF

Inläggav tompe » tor 27 jan 2011, 19:55

Dags för Aplakonen imorgon. Ser fram mot mycket god öl och trevligt sällskap i Bredaryds Wärdshus.
/Tommy Persson
tompe
Trufan

Föregående

Återgå till Kongresser