Orbital: Påskkongress 2008

Orbital: Påskkongress 2008

Inläggav Sten » tor 12 apr 2007, 00:57

Vi som missade årets påskkongress kan notera att nästa års kongress höjer priserna med tio pund på måndag.

Den har den sympatiska egenskapen att ligga i London. Och det är ju bra. Finns det en svensk agent?
Sten Thaning
Sten
Letterhack

Inläggav Johan » tis 17 apr 2007, 01:29

Om valet av hedersgäster någonsin skulle spela en nämnvärd roll i att locka mig att åka till en kongress skulle listan se ut ungefär sådär.
//Johan Jönsson
Vetsaga
Johan
Trufan

Inläggav Henke » lör 05 maj 2007, 12:26

Jag hade tänkt mig att ta mig dit, det är förvisso ett tag kvar, men hedersgästerna dom har och läget i London kan man ju inte missa den! Någon gång måste ju man sticka på en kongress utanför Sverige, dock.
Henrick Pålsson

Det som är nyttigt för andra är inte nyttigt för mig och det som är nyttigt för mig är inte nyttigt för andra..

Jag ska skänka min kropp till Science Fiction (Lemmy Motörhead)
Henke
Fan

Inläggav jophan » ons 28 nov 2007, 15:45

Från kongresskommittén:

Please can all members who have booked a twin or double room without specifying a sharer get back to us and either tell us the name of your sharer or allow us to find an appropriate sharer for you. The hotel is virtually full and we are unable to release more rooms for new members until the people who have booked multi-occupancy rooms are paired off.

(Every two people currently in separate twins who are paired off into one twin will release a room for other members.)

Also, if anyone in a single room is willing to change to a twin, please let us know.

Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav Sheriffen » tor 29 nov 2007, 03:59

Vänta nu! Förstår jag det här rätt?

Är kongressen som - äntligen! - hålls i ett hotell på en flygplats *fullbokad*?!

Vad fan! Kom igen!

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Inläggav Sten » tor 29 nov 2007, 07:37

Sheriffen skrev:Vänta nu! Förstår jag det här rätt?
Är kongressen som - äntligen! - hålls i ett hotell på en flygplats *fullbokad*?!

*Hotellet* håller på att bli fullbokat. Det är sådant som händer när man använder kongresshotell som bara har 450 rum eller så (varav 194 är standarddubbelrum). I värsta fall får man alltså gå i flera minuter till b-plan-hotellet bredvid.

Eller, i ditt fall, bo på Gatwick eller Stanstead eller något, och försöka hitta ett anslutningsflyg varje morgon. För det måste väl gå flyg mellan dessa flygplatser? Tänk dig känslan att ta flyget till hotellrummet för att ta en dusch, och sedan ta flyget tillbaka till kongressbaren. Bara en sådan sak.
Sten Thaning
Sten
Letterhack

Inläggav Martin Andersson » sön 20 jan 2008, 16:28

Jag har ÄNTLIGEN fått ändan ur vagnen och köpt flygbiljett, betalat inträde och bokat B&B. Vi ses på Heathrow!
"No matter how subtle the wizard, a knife in the back will seriously cramp his style." -- Vlad Taltos
Martin Andersson
Letterhack

Inläggav jophan » sön 20 jan 2008, 17:43

Japp, vi bokade flyg igår. Medlemmar i kongressen blev vi redan på påskkongressen för två år sedan.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav tompe » mån 21 jan 2008, 18:40

Vad hamnade era flygbiljetter på i pris och vilket bolag?
/Tommy Persson
tompe
Trufan

Inläggav jophan » mån 21 jan 2008, 19:29

tompe skrev:Vad hamnade era flygbiljetter på i pris och vilket bolag?

BA, 1665 per person.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav jophan » tis 22 jan 2008, 08:40

John Richards skrev:We have just signed a contract with the Renaissance Hotel for additional rooms

The entrance to the Renaissance Hotel is approximately three hundred metres from the main entrance to the Radissson on the other side of Bath Road. There are two light controlled pedestrian crossings across Bath Road with dropped curbs to allow easy transit for anyone with mobility problems. To reach the Radisson you also have to cross a side road but again there are dropped curbs and a small central island.

The rooms are compact and well appointed. Some rooms overlook Heathrow's nearest runway, the hotel is very well sound insulated and aircraft noise was not noticeable

For a five night period (Thursday 20th March to Monday 24th March) we have a block of rooms available at the Renaissance Hotel. There is no minimum stay length. Depending upon various factors it may be possible to book a room as late as ten days before the convention, however the number is limited and demand is likely to be high so don't depend upon it, it's better to book early.

Prices per night
Single £75
Double £85
Prices include breakfast and VAT

Car parking £10 per 24 hour period

Booking online: follow the link

http://marriott.com/LHRBR?groupCode=FDC ... p=resvlink

For telephone reservations
Call 0208 897 6363 and ask for in house reservations and quote reference FDC
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav Sheriffen » tis 22 jan 2008, 09:53

jophan skrev:Some rooms overlook Heathrow's nearest runway,

Nu blir man ju bara så lättad över att man inte har bokat rum ännu.

the hotel is very well sound insulated and aircraft noise was not noticeable

Ok, man kan inte få allt. Fast jag hoppas att det går att öppna fönstren.

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Inläggav jophan » fre 25 jan 2008, 15:59

We have some good news to report regarding rooms at the Radisson hotel. The hotel has granted us a small increase in the number of double/twin rooms available to us for the duration of the convention.

I have contacted everyone who has joined the convention since our previous allocation of rooms were fully booked to see if they would like to share one of the newly available rooms - those who have joined in the last few days will be hearing from me today. The remaining rooms will then be made available to new members signing up for the convention on a first come basis.

So if you are planning to come along to Orbital and would prefer to be in the main hotel, sign up today! The website room booking will remain closed to help us control assignment of these rooms (but you can still sign up for membership and volunteer online), so you will need to email me at the membership email address (membership@orbital2008.org) to register your request for a room share after you have signed up for membership. You must include the name of your sharer (who must also be a member) or agree to us finding a sharer for you if you want to take advantage of these last few remaining rooms.

There are still some good value family rooms available at the Marriot, which is a short walk from the main hotel and we recently announced our overflow hotel (the Renaissance), which has single rooms available for a reasonable rate and is also only a short walk away from the main hotel so nobody will miss out on the fun when the main hotel has filled up :) See our website for full details of what's available in the overflow hotels.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Inläggav tompe » fre 25 jan 2008, 17:05

jophan skrev:

BA, 1665 per person.

Nu har jag också köpt biljetter på BA. Tar ni vänstra etter högra sidan när ni bokar nödutgångsplatserna? :-)
/Tommy Persson
tompe
Trufan

Inläggav jophan » fre 25 jan 2008, 19:41

tompe skrev:
jophan skrev:

BA, 1665 per person.

Nu har jag också köpt biljetter på BA. Tar ni vänstra etter högra sidan när ni bokar nödutgångsplatserna? :-)

Hehe. Vi får väl se, vi får väl se.
Johan Anglemark
jophan
Site Admin

Nästa

Återgå till Kongresser