Jag lovade på Fanaclistan att svara på privat e-post efter helgen, eftersom jag var i Prag i ett par dagar (and what a time I had...!) på väg till Athen. Nu är jag i Athen och sitter med min Windows XP. Och helt plötsligt finns det inte något svarsalternativ när man klickar upp ett e-brev i Gmail! Nu finns det bara Print, Delete och Show Original som alternativ. (Vad då Show Original?! Hjärndött!) Visst, jag kan kopiera e-postadressen jag ska svara till och skapa ett nytt e-brev, men det känns ju bara så jävla tröttsamt att allt *hela tiden* ska förändras och aldrig kan vara detsamma i datorvärlden! Man kan undra vad det är för fel, liksom, på att ha alternativet Reply i Gmail. Nu har de i alla fall tagit bort det. Kul. Och så brukar de säga "If it ain't broke, don't fix it." I det här fallet borde man nog säga "fix", eftersom det de har "fixat" är att jag inte kan använda e-posten på ett vettigt sätt, till skillnad från förut.
Är det någon som vet hur jag kan få tillbaka Reply?
De av er som väntar på svar på privata e-brev uppmanas alldeles särskilt att hjälpa till och får redan nu ett stor tack!
Kör hårt,
Sheriffen