Andrahandssök

Allmänt prat om annat än sf och fantasy

Andrahandssök

Inläggav Sheriffen » lör 05 apr 2008, 13:34

Min gode vän J. söker andrahandslägenhet i Stockholm eller närförort från och med i sommar. Hyrestak 5.000:-/månaden. J. är ekonom och utbildad på Handelshögskolan och sköter revisionen åt ett flertal företag. Jag går personligen i god för hans vandel. Alla svar är av intresse och vidarebefordras till J., som tar kontakt om han blir intresserad av ett hyresobjekt.

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Inläggav Sheriffen » ons 23 jul 2008, 13:38

Nu är det en ny J. som söker lägenhet. Den här gången är det en kvinna på 40, Jessie. Det är lite brådskande, för Jessie är gravid i sjunde månaden och bor just nu i en evakueringslägenhet. Hon är utbildad kock med mycket lång erfarenhet av restaurangbranschen, just nu pluggar hon sedan ett par år på universitetet men gör med anledning av det kommande barnet uppehåll i höst och förmodligen i vår också, hon röker inte, och hon har aldrig druckit annat än någon enstaka mellanöl - Jessie är troende, utövande kristen. Hon skulle behöva minst en tvåa, i Stockholm med närförort, och hon kan betala 7000:- i månaden. Jessie är en trevlig och öppen och pålitlig tjej. Barnets far bor i Göteborg och kommer att flytta upp till Jessie och Stockholm så fort hon får tag i en lägenhet.

Jag vidarebefordrar alla svar. Ni kan skicka ett personligt meddelande här på forumet. Gå bara upp till "Personliga meddelanden" i överkant i det här fönstret.

Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen
BNF

Återgå till Baren