Jag nämner i kommentaren ovanför denna att den 200:e recensionen på Kinematografi snart ska publiceras.
Jag hoppas att det blir så. Men om det går, blir det nog också den sista. Sedan tror jag att Kinematografi dör.
Problemet är att WordPress, som är det bloghotell där Kinematografi finns, ständigt och i grunden förändrar procedurerna, det vill säga hur det går till när man postar ett inlägg.
Nu i dag, när jag försökte posta den 200:e recensionen, såg allting fullständigt annorlunda ut - igen - och de har tagit bort funktionerna att man kan lägga postningen i en kategori och förse den med s.k. etiketter, vilket jag alltid har gjort. Jag har skrivit och bett supporten att hjälpa mig posta inlägget, men jag tror inte att jag orkar mer efter det. (Det är långt ifrån första gången jag skrivit till supporten, som ni förstår.)
Jag tycker det är väldigt roligt att skriva om film, men när jag bokstavligt talat *varje* gång måste lära mig ett helt nytt sätt för att posta det jag skriver på bloggen, dör glädjen fullständigt.
Fast det har varit kul, i alla fall, under de år jag haft bloggen.
Och får jag upp den sista recensionen får ni se vilken film det är.
Ett ikoniskt, suggestivt mästerverk. Som jag varit besatt av sedan i tonåren. Och som inte är har något med Orson Welles att göra.
Be seeing you - at Kinematografi!
http://moviehead.wordpress.com/
Kör hårt,
Sheriffen