Jag vet att jag är tidigt ute, men hur många fler än jag har redan bestämt sig för att åka till världskongressen Anticipation i Montreal 2009?!
Jag röstade på Kanada och har fullt medlemskap.
Några fler?
Kör hårt,
Sheriffen
Sheriffen skrev:Jag vet att jag är tidigt ute, men hur många fler än jag har redan bestämt sig för att åka till världskongressen Anticipation i Montreal 2009?!
Jag röstade på Kanada och har fullt medlemskap.
Några fler?
Några fler?
Erik skrev:Jag har fortfarande inte bokat resa eller hotell. Ni andra som tänkte gå på Anticipation, när tänkte ni vara i Montreal? Tänkte ni komma några dagar innan kongressen kanske? Är något planerat att träffas innan eller efter kongessen?
Det enda jag tänkt att göra hittills är att spendera några dagar i Toronto också samt besöka Niagarafallen. Tips på resemål tas därför tacksamt emot.
Har ni tips på billiga flyg så tas det gärna emot också.
åka skrev:Jag är ju lokalbefolkning, men jag har inte jättemånga turismtips. På vägen mellan Montreal och Toronto kan man stanna till i Kingston, som ett kort tag var Kanadas huvudstad och som har lite trevliga kalkstenskvarter i centrum.
(Där bor vi, och vi hade nog hoppats att någon från Europa skulle ha möjlighet att hälsa på oss medan vi fortfarande bor här. Fast det finns ju förstås roligare saker att göra med sina korta turistiska dagar än att hänga på Kingstons kafeer eller så, det är onekligen mer röj i Toronto. Och vi träffas kanske på kongressen i alla fall!)
Sheriffen skrev:Åh andra sidan Åka... Nu kan jag inte avstånden och så där, men ni kanske skulle ha möjlighet att hålla en liten fanträff några dagar efter kongressen? Skulle vi kunna dyka upp ett gäng så vi kan ses en kväll och gå ut och käka eller något? Är avstånden sådana? Har ni lust?
Carolina skrev: Jag vill se Montreal och vill tänker också ta bussen till Quebec City, för det ska vara sevärt har jag hört.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare